Sykt hvor lett det er sluntre unna med bde trening og et sunt kosthold i feriene. Men herregud, man lever bare en gang. Kan jo nesten ikke tillate at det skal g helt i hodet p en heller. Har bestemt meg for at jeg skal f lov til kose meg s mye vil s lenge jeg trener ogs. Har derfor laget en treningsplan for resten av ferien min. Tenkte det kunne vre litt kjekt s jeg ikke trenger ta alt p sparket.




Ble ikke s mye trening den her, s jeg bestemte meg for ta en lengre lpetur i dag. Ble faktisk en hel mil, s er jeg er kjempe fornyd! Trente bittelitt styrke ogs, men tenker jeg tar litt mer i morgen. Hadde jo planer om starte p treningen til Gjvik-Oslo den her uka, men har endelig ikke rrt sykkelen. Tar det til uka kanskje? Hah.

Laget meg verdens beste smoothie i dag. Jordbr, banan og vanilje yoghurt. Mmm, ordentlig smak av sommer! Om du har smoothiemaskin anbefaler jeg deg prve den. Helt sykt god.




Dere vet den utfordringen jeg har mast om en liten stund? Ja, n skal dere hre her. For noen uker siden kom lreren min bort til meg og sa: "Ida, du som trener s mye, du blir vel med sykle Gjvik-Oslo i juni?". Uten og s mye som tenke p det svarte jeg ja. Har gtt og vrt ganske gira en stund, men i det siste har jeg begynt innse hvor langt det faktisk det er. 13 mil. Tretten M-I-L. Har syklet toten rundt ett par ganger og vrt utslitt etterp, og det er bare fem mil. Det her blir alts nesten trippelt s mye.

Jeg har overhodet ikke peiling p hvordan man trener seg opp til et snt sykkelritt, men jeg m nesten bare finne ut av det. Startet derfor treningsprosjektet mitt mot det her rittet i dag med noe som jeg innbiller meg kan funke. Gleder meg til se hvordan det gr. Eier ikke noen som helst tro akkurat n, s blir spennende. Hah.




I dag har jeg egentlig treningsdag, men jeg tr nesten ikke trene fr jeg har ftt igjen energien 100%, ble jo s utrolig drlig etter forrige gang. Tar det heller igjen neste uke. Da er jeg ndt til begynne trene hardt og intenst. Driver nemlig forbereder meg psykisk p one hell of a challenge som foregr om et par mneder. Ser s sykt for meg at jeg ikke klarer det, men hper det retter seg til jeg fr kommet igang med den fysiske forberedning ogs. Har s sykt lyst til klare det! Hei p meg a?




CUT. EXPLODE. JUMP. PLANT. MOVE. SPRINT. PUSH. RUN. TRAIN. YOU NEED A TRAINING SHOE.

Til hsten begynner jeg p en treningsintruktrlinje p en skole i Trondheim. Det sier seg selv at det er lagt opp til mange forskjellige treningsformer, men p min linje skal vi ha hovedvekt p aerobic. Jeg gleder meg sykt mye, og har allerede begynt forberede meg. Det er klart at nr man skal trene s mye, er det ndvendig med sko som passer til den aktuelle treningsformen. P utstyrlisten vi fikk av skolen str det faktisk at det er ndvendig med fire forskjellige skopar, og i dag har jeg (mamma) anskaffet meg to av disse parene. Her er det ene, det andre var ikke s spennende. Gleder meg til bruke det i gymmen, de andre jentene har alltid s freshe sko, ogs kommer jeg i forlengst utgtte cheerleadingsko.


Inne/aerobicsko fra Nike. Ddsfreshe i fargen!




Det er tirsdag og to prver er allerede unnagjort. Har brukt altfor mye tid de siste dagene til forbrede meg til det, s n skal det endelig trenes! Gleder meg til jogge ute i finvret. Ah, alt er s herlig ute n.




"Music is an outburst of the soul".

Jeg er sykt kresen nr det kommer til sanger trene til. Takler ikke rolige ballader da (ehe, men hvem gjr vel det?). M ha noe som gir meg energi og motivasjon til gi mitt beste. Tenkte jeg derfor skulle dele noen godkjente treningssanger med dere. De er awesome. Lover'ei.




N er jeg klar for fjerde og siste treningskt denne uken. Skal ut og teste ut joggeskoene mine for frste gang i r. Blir spennende se hvor mye jeg fr ut av det. Er ekstremt redd for tryne p isen, s hvor hyt tempo det blir er et godt sprsml, men vi prver likevel. Har vrt helt syk etter f lpt litt igjen i flere uker, s n trosser jeg snen og kulden s jeg endelig kan lpe langs Mjsa igjen. Har laget en ny lpeliste i spotify, check it out her.

Ha en herlig sndag.




Elsker mandager! slutte halv tolv er sykt digg. Hadde egentlig planlagt ta meg en skitur n, men nr jeg tenker meg om frister det ikke s mye likevel. Tanken p hvor lite folk som er ute og gr p ski n og p eventuelle mordere/elger holder meg innendrs. Derfor blir det heller cardio+litt styrke. Hater egentlig den her cardiotreningskten, men jeg fr gjre som Beckham og gjre den til bitchen min. S fr jeg heller ta skituren til helgen nr det er litt flere folk ute som kan hjelpe meg om jeg skulle mte p et monster.







Her kan du skrive om deg selv eller hva du vil.

Legg meg til som venn


ARKIV

April 2012 Mars 2012 Februar 2012 Januar 2012 Desember 2011 November 2011 Oktober 2011 September 2011 August 2011 Juli 2011


KATEGORIER

blogg drmmer ferie fotografi gleder hverdag jul'11 motivasjon my life be like trening

LINKER

Bloglovin'

DESIGN

Designet er laget av Katrine.

hits