Har du noen gang tenkt på hvor mye vennene dine, kjæresten din og familien din betyr for deg? Hvordan dagen din overhode ikke kunne blitt den samme uten de? For ikke å snakke om livet ditt. Og har du noen gang tenkt på hvordan du uttrykker det? Ikke jeg. I hvertfall ikke så mye som etter i går.

Om du noen gang har sett filmen If Only vet du hva jeg snakker om.

Det er veldig viktig å ta vare på sine nærmeste, og virkelig vise dem at du bryr deg. Vi vet aldri hva morgendagen bringer. Derfor er det viktig å ikke la folk gå rundt og lure på hva du tenker om dem. Vis det. Vis dem det ved å gi dem en gave helt uten videre, skriv et lite kort eller enkelt og greit fortell dem det. Alle fortjener å vite at noen bryr seg om dem og setter pris på dem. Det ville vel du likt også?

 I hvertfall, se denne. Anbefales virkelig!




Spending valentines day with your other singels friends will not make you Forever Alone, but togheter alone.
wuhu.

Stikker en tur opp til Linn for å kose meg med de herligste mennenskenene du finner på jorden nu. Jealous much? Ville jeg vært også. Tihi, kos dere.


Love you over alt i verden faktisk.








Totalt kaos i heimen. Får helt noia. Drømmer meg bort litt i stedet.


//weheartit | greece, take me there.




Supernøgd med å være ferdig med to jævlige prøver. Uka generelt har så langt vært syk ut av en annen dimensjon. På en dårlig måte. Er så sliten at jeg nesten ikke orker noe annet enn å slenge meg ned på sofaen med verdens største godteribolle i fanget og høvle innpå. Eller jo. Så jeg tenker jeg dropper det og heller tar meg en treningsøkt.




"Music is an outburst of the soul".

Jeg er sykt kresen når det kommer til sanger å trene til. Takler ikke rolige ballader da (ehe, men hvem gjør vel det?). Må ha noe som gir meg energi og motivasjon til å gi mitt beste. Tenkte jeg derfor skulle dele noen godkjente treningssanger med dere. De er awesome. Lover'ei.








Nå er jeg klar for fjerde og siste treningsøkt denne uken. Skal ut og teste ut joggeskoene mine for første gang i år. Blir spennende å se hvor mye jeg får ut av det. Er ekstremt redd for å tryne på isen, så hvor høyt tempo det blir er et godt spørsmål, men vi prøver likevel. Har vært helt syk etter å få løpt litt igjen i flere uker, så nå trosser jeg snøen og kulden så jeg endelig kan løpe langs Mjøsa igjen. Har laget en ny løpeliste i spotify, check it out her.

Ha en herlig søndag.




Herlighet, uka her har vært så sykt herlig! Ferdig med fordypningsemne for alltid, bestilt tur til Trondheim og komt inn på drømmeskolen. Blir jo ikke bedre enn det. Wihi. I stad fikk jeg også vite at jeg har vunnet gratis design! Nøgd ell. Åh, herregud. Lykke.

Snart skal jeg ta fatt på ukens tredje treningsøkt, før jeg drar ned til Peppes med mine to søte jenter, Linn og Lavan. Også tar jeg vel kvelden litt tidligere enn vanlig. Skal umenneskelig tidlig opp i morgen for å dra til Kløfta for å besøke onkelen min. Blir fint.

Håper alle får en superfin fredagskveld!









Aller først: kom inn på skolen i (/ved) Trondheim!! Made my day. Ah, deilig!

Tenkte jeg skulle lage et innlegg om treningsmotivasjon, både til meg selv og for eventuelle andre som måtte ha nytte av det. Jeg vet selv hvordan motivasjonen til å dra rumpa opp fra sofaen for å dra på trening noen ganger kan være så godt som ikke-eksisterende. Derfor tenkte jeg å komme med etpar tips som hvertfall har hjulpet meg. 

Lag en plan. Sett deg ned og lag en ukeplan for hvordan du vil at uken skal bli. Sett opp hvilke dager du har mye lekser/jobb og finn rom til 2-3-4 treningsøkter. Dette har jeg begynt med, og det hjelper faktisk med rutiner. Varier gjerne dager å trene på fra uke til uke.

Begynn tidlig i uken. Sett opp første treningsøkt tidlig i uken. Enten mandag eller tirsdag. Slik får du en fin start på uken, og det å skulle trene på en onsdagskveld føles ikke så tungt ut.

Ikke tren for ofte. Trener du for ofte er det lett å bli lei, og sjansen for å bli overtrent er stor. Annenhver/ hver tredje dag holder i massevis. 

Varier treningen. Om du repeterer gang på gang samme treningsopplegg kan jeg garantere deg at det blir kjedelig etter hvert. Varier derfor både treningsopplegg og hvilke deler av kroppen du trener. Jeg har for eksempel tre forskjellige styrkeopplegg, og to forskjellige utholdenhetsopplegg. 

Ikke hopp rett inn i koseklærne etter skole/jobb. I det siste har jeg blitt ram på å hoppe rett inn i joggedressen etter jeg er ferdig på skolen, så jeg vet godt hvor vanskelig det kan være å ta den av seg for å ta på seg treningsklærne. Ta heller på deg joggedressen etter du har trent.

Søk på nettet. For å få mer motivasjon til å trene pleier jeg ofte å søke på bilder enten på google, av kjendiser som Rihanne og Beyonce, eller på weheart it, etter fitspo. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg får i hvert fall et helt sykt kick til å trene etter jeg har romstert inne der litt.

Tren med musikk. ALT blir bedre med musikk, synes jeg hvert fall. Bytt musikken ut med annen kul musikk når du blir lei. 





Her kan du skrive om deg selv eller hva du vil.

Legg meg til som venn


ARKIV

· Mars 2012 · Februar 2012 · Januar 2012 · Desember 2011 · November 2011 · Oktober 2011 · September 2011 · August 2011 · Juli 2011


KATEGORIER

· blogg · drømmer · ferie · fotografi · gleder · hverdag · jul'11 · motivasjon · my life be like · trening

LINKER

· Bloglovin'

DESIGN

Designet er laget av Katrine.

hits