Har du noen gang tenkt p hvor mye vennene dine, kjresten din og familien din betyr for deg? Hvordan dagen din overhode ikke kunne blitt den samme uten de? For ikke snakke om livet ditt. Og har du noen gang tenkt p hvordan du uttrykker det? Ikke jeg. I hvertfall ikke s mye som etter i gr.

Om du noen gang har sett filmen If Only vet du hva jeg snakker om.

Det er veldig viktig ta vare p sine nrmeste, og virkelig vise dem at du bryr deg. Vi vet aldri hva morgendagen bringer. Derfor er det viktig ikke la folk g rundt og lure p hva du tenker om dem. Vis det. Vis dem det ved gi dem en gave helt uten videre, skriv et lite kort eller enkelt og greit fortell dem det. Alle fortjener vite at noen bryr seg om dem og setter pris p dem. Det ville vel du likt ogs?

I hvertfall, se denne. Anbefales virkelig!




Spending valentines day with your other singels friends will not make you Forever Alone, but togheter alone.
wuhu.

Stikker en tur opp til Linn for kose meg med de herligste mennenskenene du finner p jorden nu. Jealous much? Ville jeg vrt ogs. Tihi, kos dere.


Love you over alt i verden faktisk.








Totalt kaos i heimen. Fr helt noia. Drmmer meg bort litt i stedet.


//weheartit | greece, take me there.




Superngd med vre ferdig med to jvlige prver. Uka generelt har s langt vrt syk ut av en annen dimensjon. P en drlig mte. Er s sliten at jeg nesten ikke orker noe annet enn slenge meg ned p sofaen med verdens strste godteribolle i fanget og hvle innp. Eller jo. S jeg tenker jeg dropper det og heller tar meg en treningskt.




"Music is an outburst of the soul".

Jeg er sykt kresen nr det kommer til sanger trene til. Takler ikke rolige ballader da (ehe, men hvem gjr vel det?). M ha noe som gir meg energi og motivasjon til gi mitt beste. Tenkte jeg derfor skulle dele noen godkjente treningssanger med dere. De er awesome. Lover'ei.








N er jeg klar for fjerde og siste treningskt denne uken. Skal ut og teste ut joggeskoene mine for frste gang i r. Blir spennende se hvor mye jeg fr ut av det. Er ekstremt redd for tryne p isen, s hvor hyt tempo det blir er et godt sprsml, men vi prver likevel. Har vrt helt syk etter f lpt litt igjen i flere uker, s n trosser jeg snen og kulden s jeg endelig kan lpe langs Mjsa igjen. Har laget en ny lpeliste i spotify, check it out her.

Ha en herlig sndag.




Herlighet, uka her har vrt s sykt herlig! Ferdig med fordypningsemne for alltid, bestilt tur til Trondheim og komt inn p drmmeskolen. Blir jo ikke bedre enn det. Wihi. I stad fikk jeg ogs vite at jeg har vunnet gratis design! Ngd ell. h, herregud. Lykke.

Snart skal jeg ta fatt p ukens tredje treningskt, fr jeg drar ned til Peppes med mine to ste jenter, Linn og Lavan. Ogs tar jeg vel kvelden litt tidligere enn vanlig. Skal umenneskelig tidlig opp i morgen for dra til Klfta for beske onkelen min. Blir fint.

Hper alle fr en superfin fredagskveld!









Aller frst: kom inn p skolen i (/ved) Trondheim!! Made my day. Ah, deilig!

Tenkte jeg skulle lage et innlegg om treningsmotivasjon, bde til meg selv og for eventuelle andre som mtte ha nytte av det. Jeg vet selv hvordan motivasjonen til dra rumpa opp fra sofaen for dra p trening noen ganger kan vre s godt som ikke-eksisterende. Derfor tenkte jeg komme med etpar tips som hvertfall har hjulpet meg.

Lag en plan. Sett deg ned og lag en ukeplan for hvordan du vil at uken skal bli. Sett opp hvilke dager du har mye lekser/jobb og finn rom til 2-3-4 treningskter. Dette har jeg begynt med, og det hjelper faktisk med rutiner. Varier gjerne dager trene p fra uke til uke.

Begynn tidlig i uken. Sett opp frste treningskt tidlig i uken. Enten mandag eller tirsdag. Slik fr du en fin start p uken, og det skulle trene p en onsdagskveld fles ikke s tungt ut.

Ikke tren for ofte. Trener du for ofte er det lett bli lei, og sjansen for bli overtrent er stor. Annenhver/ hver tredje dag holder i massevis.

Varier treningen. Om du repeterer gang p gang samme treningsopplegg kan jeg garantere deg at det blir kjedelig etter hvert. Varier derfor bde treningsopplegg og hvilke deler av kroppen du trener. Jeg har for eksempel tre forskjellige styrkeopplegg, og to forskjellige utholdenhetsopplegg.

Ikke hopp rett inn i koseklrne etter skole/jobb. I det siste har jeg blitt ram p hoppe rett inn i joggedressen etter jeg er ferdig p skolen, s jeg vet godt hvor vanskelig det kan vre ta den av seg for ta p seg treningsklrne. Ta heller p deg joggedressen etter du har trent.

Sk p nettet. For f mer motivasjon til trene pleier jeg ofte ske p bilder enten p google, av kjendiser som Rihanne og Beyonce, eller p weheart it, etter fitspo. N kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg fr i hvert fall et helt sykt kick til trene etter jeg har romstert inne der litt.

Tren med musikk. ALT blir bedre med musikk, synes jeg hvert fall. Bytt musikken ut med annen kul musikk nr du blir lei.





Her kan du skrive om deg selv eller hva du vil.

Legg meg til som venn


ARKIV

Mars 2012 Februar 2012 Januar 2012 Desember 2011 November 2011 Oktober 2011 September 2011 August 2011 Juli 2011


KATEGORIER

blogg drmmer ferie fotografi gleder hverdag jul'11 motivasjon my life be like trening

LINKER

Bloglovin'

DESIGN

Designet er laget av Katrine.

hits